Wirtualna Centrala VoIP

  • Home
  • Wirtualna Centrala VoIP
telefony voip

Prosta centralka telefoniczna

Każdy przedsiębiorca szuka możliwości ograniczania zbędnych wydatków w swojej firmie. Dlatego też prosta centralka telefoniczna jest tak dobrym rozwiązaniem — koszty połączeń wykonywanych przez wirtualna centralę są bardzo niskie w porównaniu z tradycyjnymi sieciami telekomunikacyjnymi. Co zatem zrobić, by w biurze obsługi klienta, call center albo dziale sprzedaży wykorzystywać wirtualną centralę telefoniczną? Wystarczy wykonać tylko kilka kroków. Pierwszy z nich to założenie konta i przejście procesu weryfikacji. Następnie należy podłączyć urządzenie, na przykład telefon lub komputer. Warto dodać, że przez pierwszych 30 dni korzystanie z usługi jest bezpłatne. Wszystkie bilingi połączeń są na bieżąco udostępniane, co stanowi nieocenioną pomoc w przeprowadzania kontroli i audytów dotyczących jakości pracy oraz obsługi rozmów
android voip iphone

Wirtualna centrala telefoniczna

Technologie dostarczane przez SuperVoIP.pl to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców — zarówno dużych, jak i średnich czy małych firm. Wirtualna centrala VoIP (czyli centrala IP w chmurze) to szansa na oszczędność pieniędzy przy jednoczesnym wykonywaniu setek rozmów telefonicznych z klientami czy współpracownikami. Niskie koszty, bieżący podgląd, a przede wszystkim bardzo dobra jakość połączenia — to tylko kilka cech charakterystycznych i zalet systemy. Warto nadmienić, że przeniesienie numeru do VoIP jest bardzo proste i zajmuje dosłownie chwilę. Z tego rozwiązania skorzystać mogą osoby posiadające numery komórkowe i stacjonarne zarejestrowane w Polsce, jak również użytkownicy stacjonarnych sieci zagranicznych.

voip poznań

Centrala telefoniczna do biura lub przychodni

Centrala telefoniczna ułatwia pracę Twojej firmy praktycznie w każdym zakresie. To za jej sprawą pracownicy firmy bez problemu mogą wykonywać połączenia wewnętrzne i zewnętrzne, jak również przełączać rozmowy między sobą. Centrala telefoniczna VoIP pozwala na łatwe weryfikowanie połączeń wychodzących oraz przychodzących — rozmów prowadzonych przez pracowników. Ponadto wirtualna centrala pozwala na nagrywanie połączeń w celu kontroli jakości i nadzoru nad przepływem informacji. System ceniony jest za łatwość w obsłudze oraz bezawaryjność. Jedyne, czego potrzebujesz, aby wirtualna centralka działała prawidłowo, to dostęp do internetu telefony IP lub aplikacje

Zobacz możliwości wirtualnej centrali

Podłącz się do przyszłości komunikacji z usługą Wirtualnej centrali!

 Niech Twoje połączenia będą szybsze, bardziej niezawodne i tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zdobądź przewagę konkurencyjną dzięki naszej zaawansowanej technologii i nieograniczonym możliwościom. Wybierz jakość, elastyczność i oszczędności. Wybierz naszą usługę SIP Trunk już dziś!”

14 lat
doświadczeń
2500 +
Obsługiwanych stref
90
krajów
10000 +
numerów
Skip to content