Wirtualna centrala w chmurze to innwoacyjne rozwiązanie, w zakresie komunikacji.
Dzięki temu rozwiązaniu zyskujemy szereg korzyści, takich jak elastyczność i łatwość w zarządzaniu systemem, a także możliwość łatwego skalowania liczby linii telefonicznych w zależności od potrzeb naszej firmy.
Dodatkowo, wirtualna centrala w chmurze pozwala na integrację ze sprzętem, jak i oprogramowaniem, co zwiększa efektywność pracy oraz umożliwia monitorowanie i raportowanie działań na linii telefonicznej.
Dzięki wirtualnej centrali Twoja firma może korzystać z takich funkcjonalności jak:
– zarządzanie połączeniami telefonicznymi,
– przekierowywanie połączeń na różne numery,
– tworzenie grupy odbiorców i przypisywanie do nich konkretnych numerów,
– nagrywanie rozmów,
– tworzenie automatycznych odpowiedzi,
– kolejkowanie połączeń

Wirtualna centrala - przegląd funkcji
Biling połączeń
Pełny dostęp online do bilingu połączeń przychodzących oraz wychodzących, możliwość dowolnego filtrowania wyników (według numerów, stanowiska, statusu połączenia), statystyki graficzne, biling SMS
Przekierowania
Ddefiniowanie przekierowań połączeń przychodzących na zewnętrzny numer, możliwe przekierowanie bezwarunkowe lub warunkowe. Możliwość określenie wielu dodatkowych opcji takich jak. komunikat głosowy po odebraniu połączenia, prezentacja numeru
Transfer połączeń
Możliwość transferowaania połączeń na dowolny numer wewnętrzny lub zewnętrzny (możliwy transfer bezwarunkowy lub z asystą). Możliwość przechwycenia rozmowy przychodzącej na inne stanowisko
Prezentacja połączeń
Możesz ustawić prezentację dla połączeń wychodzących dla każdego konta SIP osobno. Możliwa prezentacja dynamiczna różnymi numerami w zależności od kierunku połączeń: krajowe czy zagraniczne
Połączenia oczekujące
Funkcja pozwala limitować ilość połączeń przychodzących w zależności od potrzeb oraz urządzenia przyjmującego ruch. System przy połączeniu sprawdza czy konto SIP prowadzi rozmowę
Numery wewnętrzne
- możliwość zdefiniowania numerów wewnętrznych 2 lub 3 cyfrowych dla konkretnych stanowisk - możliwość zdefiniowania numerów wewnętrznych i przypisania ich do usług, grup kont SIP, numerów zewnętrznych
Trasowanie połączeń
Funkcja analizuje numer dzwoniącego podczas połączenia przychodzącego i szuka w rejestrze połączeń odebranej lub wykonanej rozmowy z tego numeru w określonym czasie aby połączyć rozmowę bezpośrednio na stanowisko konsultanta, który wcześniej rozmawiał z tym numerem.
Kolejkowanie połączeń
definiowanie wielu kolejek, ustalanie różnych strategii oraz priorytetów, dynamiczne włączanie dodatkowych agentów przy zwiększonym czasie oczekiwania na połączenie, informowanie klienta o miejscu w kolejce, swobodne definiowanie agentów na numerach SIP lub telefonach zewnętrznych, agenci mogą logować się do kolejki poprzez wybranie tonowo specjalnego kodu, dynamiczny podgląd stanu kolejek
Identyfikacja połączenia przychodzącego
Można zdefiniować nazwę numeru i otrzymywać informację na telefonie dzięki czemu wiesz na który numer dzwoni do Ciebie klient. Możesz również włączyć pokazywanie nazwy klienta, który do Ciebe dzwoni.
Kksiążka adresowa
Kontakty widoczne na wszystkich Twoich telefonach - funkcja kompatybilna z telefonami Grandstream oraz Yealink
Strategie połączeń
Możesz zdefiniować które konta SIP będą dzwoniły równocześnie lub w kolejności "połącz dalej" dla warunków: - nie odbiera -zajęty - niedostępny
Muzyka podczas czekania
Usługa pozwala wgrać do systemu własne pliki muzyczne i odtwarzać je podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów
Syntezator mowy IVONA
Umozliwia bezpłatne wygenerowanie zapowiedzi syntezatorem mowy Ivona w kilku językach
Poczta głosowa
Umożliwia pozostawienie wiadomości głosowej przez osobę dzwoniącą dla konta sip, które jest niedostępne, zajęte lub nie odbiera - plik wysyłamy na zdefiniowany adres e-mail lub dostępny w panelu zarządzania
BLF
Funkcja umożliwia podgląd stanu zajętości innych stanowsik (kont SIP). Funkcja dostępna jest na telefonach marek Grandstream oraz Yealink
Usługa IVR i akcje IVR
Usługa pozwala zdefiniować różne scenariusze obsługi połączenia przychodzącego. Możesz:
- sprawdzić czas przyjścia połączenia,
- uruchomić wybór tonowy,
- uruchomić kolejkę lub połączyć na konto SIP
- sprawdzić czy połączenie zostało odebrane,
- przekierować,
- wysłać e-mail,
- wysłać sms,
- odtworzyć komunikat
- uruchomić dowolny url z parametrami i pobrać zwracaną wartość
- sprawdzić wartość zapamiętanej zmiennej
- sprawdzić numer przychodzący
- odczytać wartość i porównać ją z danymi z wgranej tabeli
Poniżej znajdziesz opis wszystkich dostępnych akcji IVR w naszym systemie!

Akcje IVR
Korzystanie z bazy wiedzy skraca czas i ułatwia rozwiązanie problemu.
Podłącz się do przyszłości komunikacji z usługą Wirtualnej centrali!
Niech Twoje połączenia będą szybsze, bardziej niezawodne i tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zdobądź przewagę konkurencyjną dzięki naszej zaawansowanej technologii i nieograniczonym możliwościom. Wybierz jakość, elastyczność i oszczędności. Wybierz naszą usługę SIP Trunk już dziś!”








